Digital Day
Digital Day е сред най-важните събития за дигиталната индустрия в България и ще се проведе за девета поредна година. На 28-ми май в хотел Маринела ще бъдат представени дигиталните стратегии на някои от най-големите рекламодатели, добри практики в България в областта на дигиталната трансформация и ще бъдат изнесени данните за обема на онлайн реклама в страната, както и за най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година. Ще бъде представено проучване за метриките и ще има практически насочени уъркшопи. Digital day традиционно събира на едно място лидерите на дигиталната индустрия у нас, както и много международни лектори..
Workshops
Лектори
Програма
Зала „Киото“
9:30 – 10:00 Etarget Workshop – New Trends 2019 in programmatic buying for advertisers and agencies – digital audio, native ads, and more. Marcel Vass, CEO at Etarget
10:00 – 10:30 Adform Workshop: Programmatic ABC – how to set up a campaign in minutes?, Bartosz Malinowski, Board Member, VP of Sales, CEE and APAC at Adform
10:30 – 11:00 Workshop: “Climbing the ad tech mountain or how to be programmatic savvy?”, Nikodem Sarna – Head of International Business Development at Netsprint Group and Tomasz Musial; VP Publishers and Programmatic with Waytogrow (Netsprint Group), Board Member
11:00 – 11:15 Kaфе пауза
11:15 – 12:30 Publishers workshop – Best practices and media formats – Оptimistic.bg-участие 15 мин: Емил Олованов,Регионален мениджър, Optimistic участие; Нет Инфо-участие 15 мин: Антония Велева търговски директор в Нет инфо; BTV Media Group- участие 15 мин:“Staying one step ahead – водим промяната в постоянно развиващ се свят”, Александър Бойчев директор „Дигитален платформи“, BTV Media Group и Зоя Василева, Digital Sales Manager. Investor Media Group- участие 15 мин; 24×7/360°, Мария Секулова, Advertising Project Manager в Investor; OLX.BG- участие 15 мин.: Future of Data is now, Деница Зарева,Advertising Sales Manager at OLX.BG
Зала „София 1“
12:30 – 13:00 Registration
13:00 – 13:10 Откриване – Христо Христов, председател на IAB Bulgaria
13:10 – 13:45 Презентация, Constantine Kamaras, Co-founder & Chairman Emeritus, IAB Europe
13:45 – 14:15 Представяне проучване за метриките, Радослав Неделчев, Chief Operating Officer, Dentsu Aegis Network и член на УС на IAB
14:15 – 14:45 Панелна дискусия за метриките, Росен Мисов, Изпълнителен директор, Българска Асоциация на рекламодателите /БАР/,, Александър Гагов, Deputy Managing Director, New Moment New Ideas, член на Българска Асоциация на комуникационните агенции /БАКА/ и Добринка Стойкова, Партньор в guts&brains DDB, член на УС на IAB Bulgaria
Модератор: Радослав Неделчев, Chief Operating Officer, Dentsu Aegis Network и член на УС на IAB.
14:45 – 15:15 Кафе пауза
15:15 – 15:45 Представяне на топ 100 рекламодатели в интернет, Георги Малчев, Мanaging partner Xplora, член на УС на IAB
15:45-16:15 AdEx Report for Bulgarian Industry, Чавдар Димов, Мениджър проучвания и бази данни, Икономедиа
16:15 – 17:00 Панелна дискусия за AdEx Report for Bulgarian Industry– Чавдар Димов, Мениджър проучвания и бази данни, Икономедиа, член на УС на IAB Bulgaria, Георги Малчев, Мanaging partner Xplora, член на УС на IAB Bulgaria, покана към представители на ТОП 100 рекламодатели – Стефан Радов, Digital Manager за България, Coca-Cola и Лилия Александрова, Media Specialist,Telenor
Модератор: Зоя Василева, Digital Sales Manager BTV Media Group, член на УС на IAB Bulgaria
Билети
[eventstation_pricing_table packagename=“Стандартен билет“ price=“250 лв.“ banner=“101″ productid=“105″ packagenamefontsize=“24px“][eventstation_pricing_list][/eventstation_pricing_table]
[eventstation_pricing_table packagename=“Студентски“ price=“50 лв.“ banner=“196″ productid=“197″ packagenamefontsize=“24px“][eventstation_pricing_list][/eventstation_pricing_table]